Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Skånerapport.

Publicerad 2010-05-02 13:04:32 i En vanlig dag,


Morsning! Här komemr blogg från Fjälkinge och svärmors dator. Fredde är där nere och styr med lådor och kartonger som han rensar och sorterar i inför flytten. Den 1 juni går flyttlasset från Megaliten och in till stan så detta är sista gånen vi hälsar på här ute! Men flytten lär gå hur bra som helst för jag känner ingen med så bra rutiner på att flytta och packa som Marisan, hon är kanon!

Vi är väl lite sletna idag, ÖV firades rätt rejält i Tollarp igår, det var en kalastrevlig och bra fest- han kan han, hela Tollarp brukar kunna få till rätt rejäla fester! Tack för skjutsen kompis förresten, det var en del diskussioner om vem som var äldst av mig och Linnéa och om vi var polare som de sa..! Som vanligt gissades det att hon var minst 24 år och jag typ 22. Haha!

Förresten var valborg också en trevlig tillställning på Qvarna hos Morfar o co. Det var full rulle, jag körde dock, men vi sjöng, skålade och eldade såklart. Det var nog ungefär 8 år sen jag firade valborg där, men innan dess har jag gjort det så länge jag kan minnas, ungefär sen 1986! :)

Och the biggest news: Fredde har köpt/fått födelsedagspresent en superfiiiiin och flashig ny digital systemkamera, den är cool och tar så himla bra bilder! Såklart kommer ett rejält photosession med best of the best senare. Håll ut!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-05-02 19:17:40

Ja vilken helg ni har haft här nere! O du ska tro att här har blivit en hel del gjort sen vi sa hej till er! Skönt att bara kunna bära ut låda för låda när tiden för flytten är inne! Kram Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela