Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Shoppalong!

Publicerad 2010-05-11 21:11:46 i En vanlig dag,


När jag tyckte att det var färdigpluggat för dagen bar det hemåt och sen käkade vi middag; "hänt i veckan". Därefter begav jag mig till affären för att shoppa lite mat och kolla på nya brallor. Byxor är ett stort behov, i morse provade jag igenom hela garderoben och de passar bara inte! De är pösiga och ser ut som något- ja jag vet inte vad de liknar, de är för stora helt enkelt! Det är så att säga ett angenämt problem (att ha för stora byxor) och desto bättre är det när jag nu hittat två nya sommarfina par, ett par vita jeans och ett par chinos i perfekt studentikos prisklass! Dejligt!

Nu blir det en liten stunds plugg före läggdags. Man kan säga att vi har häcken full såhär i slutet av utbildningen, mycket som ska färdigställas och lämnas in och där är tusan examinationer inom varenda område! Men det är över om på PRICKEN 1 månad, den 11 juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela