Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Lycka!

Publicerad 2010-05-06 11:53:57 i Expanding Reality,


Lycka är att ha klarat utbildningens sista tenta, resultatet är nu officiellt och inskrivet i systemet! Jag jublar och det är en sån lättnad! - Lättnaden är speciell eftersom jag fick utbildningens första tentaresultat hösten 2007 och konstaterade att den tentan var underkänd, kändes det som att det skulle bli en lååång och tuuung utbildning. MEN resten av tentorna har gått GALANT och alla har godkänts direkt! Yeeeey så nu ska här såklart firas!

Vidare hålls tummarna nu för Fredde som just begett sig mot tåget för att åka på anställningsintervju i Stockholm. Han är rätt nervös kan jag intyga men det kommer att gå galant, han klarar det- det vet jag! Mmmm, slutspuretn på våren börjar göra sig gällande och med den kommer examensdagen, & äntligen är det strax dags för sommar igen, Åhus och Handelsbaren here we gooo!


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-06 19:12:59

Heja heja Emma!



Stort grattis till alla dina poäng! Ser fram emot att träffas i helgen!



Kram Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela