Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Kort uppdatering.

Publicerad 2010-05-31 20:44:16 i En vanlig dag,


Hänt sen sist: en hel drös olika saker!

- Åkte som bekant i lördags morse till Halmstad för att träffa Svenska scoutförbundets kommunikationsutskott på möte. Vi hade trevligt, pratade mycket, planerade en del och var rätt produktiva stundom. Käkade även gooooa ribs på kvällens bjudning!

- Jag hann besöka och sova över i Ninas nya lägenhet i Halmstad, riktigt mysigt!

- Efter mötet fick jag årets tokigaste idé och åkte med Nina & Stoffe till Vittsjö där Lilli hämtade mig! Vi åkte till Klabbarp och kollade på Amandas vårshow. Mamma blev minst sagt överraskad på morsdag!

- Hemma på Kulltorpet lagade jag och Lilli morsdagsmiddag med såväl sparris och parmesan som grillad ryggbiff från vattenriket och kunga-bröllopstårta med jordgubbar!

- Idag kom jag till Norrpan blott en timme sent, cyklade snabbt till skolan och presenterade uppsatsen. Jag och Ola är riktigt nöjda nu och tackar för oss vad gäller uppsatsande!

- Framåt kvällen körde vi till Max och käkade för att hinna med före jag och (andra) Nina skulle på kontaktpersonträff med tipsrunda och korv. Och här är vi nu: bloggande och strax sovande! Det tar på krafterna att resa landet runt och överraska!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-05-31 21:23:22

Men det är rätt kul o resa o se sig om! =)

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-06-01 13:08:09

Det blev en riktigt festlig överraskning vilket jag blev mycket glad för. Inte minst den fina middagen, det gröna paketet, det andra paketen och TORKARBLADEN....vilken favorit i repris. Och ett stort tack för uppvaktningen på morgonen med bacon och ägg på sängen och vacker sång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela