Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Ingen träning.

Publicerad 2010-05-26 19:53:25 i En vanlig dag,


Idag gick jag inte och tränade. Jag hde planerat att köpa mig ett 10-kort såhär inför sommarspurten och träna lite nu när det ändå är så lugnt i skolan. Men jag har ingen lust att gå till gymmet... Träningen skippas för nu, jag fortsätter mina morgonpromenader istället.

Förresten känns det som att jag fått bra motion idag när jag typ cyklat landet runt. Till och från skolan några rundor, sen till Vrinnevi för att lämna blod och sen till stan och hem och tillbaka till stan. Det man inte har i huvudet får man ju ha i pedalerna! Skulle egentligen lämnat blod imorgon men det kom ett meddelande i röstbrevlådan i morse att de hade akut blodbrist och behövde påfyllning snabbt! Min första tanke var: självklart jag sticker direkt! Andra tanken var: jag kan ju bara ge 5 dl... Men men, det är alltid något man bidrar med och det positiva är att alla kan ta emot min blodgrupp O+ (tacken blir i gengäld att jag bara kan ta emot från de med O+). 

Ps. jag vill uppmana er alla som kan, att bli blodgivare, det är en kalasbra och riktigt viktig sak! www.geblod.nu

folkhälsocykeln Cresent
Det är en rackarns bra cylle jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela