Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Hälsorapporten

Publicerad 2010-05-13 19:29:08 i Expanding Reality,


Nu har det hälsocoachats i 17 veckor här på Bråbogatan, det mätbara resultatet fram till nu är 8,5 cm! Våg har vi ju ingen men en hint sen förra skånebesöket talar för ca 6 kg, det kanske kan stämma?! Hur som helst shoppade ju jag och syster jeans förra veckan, jag valde strl W 30 denna gången. När vi kom hem såg jag att jag ju hade ett par i precis samma modell sedan förra säsongen dock i strl W 32! Yeeeey, där har vi det svart på vitt!

Hälsolivet rullar på, det börjar kännas som vardag om det är en naturlig del att välja bort kolhydraterna. Jag trivs mycket bra med att äta mer grönsaker och skippa det andra, saknar verkligen inte pärorna- inte så länge man får ta del av såsen i alla fall! :)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-05-13 20:21:39

Du är jätte duktigt! Man brukar säga 1cm=1kg skönt o kul när man ser resultat! Kram =)

Postat av: Emms

Publicerad 2010-05-14 10:07:00

Tack tack Marisan! Bra då vet jag, behöver ju ingen våg! :)

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-05-14 13:14:20

Bra jobbat Emma. Suveränt resultat./POSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela