Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Godkänd Emms.

Publicerad 2010-05-28 15:34:10 i En vanlig dag,


ALLT är nu godkänt, även uppsatsen! Nu ska bara poängen ramla in i ladok sedan är det jag som skickar ansökan om examensbevis och därefter ansöks det om yrkeslegetimation! Jag och Ola har även snickrat ihop en poster till vår presentation av uppsatsen på måndag. Det börjar kännas som sommarlov och det känns riktigt bra!

Om en stund ska vi bege oss till Visualiseringscenter C, det är något forskningsprojekt eller nåt ställe där man ska visa forskning och sånt... Hur som helst så har jag Fredde o Rasmus köpt biljetter för att gå på sk dompremiär ikväll, det är någon form av exeptionell bio. Filmen varar bara en halvtimme och handlar om rymden, ska bli spännande att se vad de har meckat ihop! Förresten så är det en föreställning som håller kunglig klass för Carl den XVI Gustav var  där igår och inveg!

http://www.visualiseringscenter.se

Senare ikväll, precis före läggdags ska vi till Knäppingsborgarna och hjälpa Nina att packa släpet för imorron rullar hennes flyttlass mot Halmstad! Och jag ska få åka med dem för jag ska på kommunikationsutskottsmöte i Halmstad imorron! TIFN!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-05-28 15:57:25

Gratulerar till ditt fina resultat efter flit och slit. Puss&Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela