Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Dag 17 av 24 avklarad!

Publicerad 2010-03-31 18:18:12 i En vanlig dag,

Det är alltså 7 turer kvar att köra till Finspång, det har faktiskt gått rätt snabbt och det är riktigt behagligt att köra fram och tillbaka, fram och tillbaka. Det är en trivsam avdelning med snäll personal och lagom lätt arbetsbelastning, perfekt för mig!

Erbjudandet jag nämnt tidigare gällde att få representera Svenska scoutförbundet som en av de fyra i delegationen till Europakonferensen 2010 i Bryssel den 17-21 juli. Jag tackade såklart JA då jag fått ok att vara ledig från chefen! Så ny bär det av till Belgien i somamr, spännande!

http://www.europeanconference.be/



Kommentarer

Postat av: pär

Publicerad 2010-03-31 18:54:53

Grattis.

Klart man inte missar ett sådant spännande tillfälle

Pär

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-03-31 19:57:48

Fantastiskt...du är bäst. Det verkar jätte roligt. Puss&Kram

Postat av: Nelin

Publicerad 2010-04-01 16:14:52

Grattis! Vad skoj för dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela