Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Jobbe jobbe.

Publicerad 2010-03-16 10:36:24 i En vanlig dag,


Som om inte alla dessa praktikveckor innebar nog med jobb har jag ett paralellt jobb med att söka jobb. Dock verkar jobbmarknaden rätt lovande här i Östergötland, betydligt bättre än i Skåne. I dagsläget har jag två mycket intressanta intervjuer inbokade. Och stora möjligeter till ytterligare jobberbjudande (men medicinkliniker intresserar mig föga)! - Spännande att se vad det blir för jobberbjudande i slutändan. Det jag helst vill är ju att arbeta inom akutsjukvård, intervjun imorgon är på Universitetssjukhuset i Linköping och det handlar om barnakutvårdsavdelning, kul!

Efter lunch drar jag i full fart ut på väg 51 igen med Finspång som mål, det är dag 7 av 24!



Dagens tips: ät Västerbottensost, det är sååååå gott!




Kommentarer

Postat av: Nelin

Publicerad 2010-03-16 21:13:25

Lycka till på intervjun! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela