Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Helg, äntligen!

Publicerad 2010-03-26 18:36:44 i En vanlig dag,


Snart är det dags att krana upp ett glas rött hos knäppingsborgarna men först lite middag. Fredde har precis åkt iväg till sin examensklassfest som de ska ha ikväll. De ska käka på nåt ställe och sedan fira rejält på Konstantinopel, det lär bli livat! (vi har bettat, Fredde säger att han kommer va hemma elva, jag säger snarare fem...). :) 

Jag ska förresten hinna packa också för imorron går stockholmståget och det är dags för förbundsstyrelsemöte på Scouternas kansli. Ska bli kul att ses igen, och så har scoutrådet och kfuk-kfums styrelser möte samtidigt. Jag har fått äran att ordna kvällsaktivitet imorgon, Fredde har hjälp mig massor, (typ gjort allt jobbet!) och jag är säker på att det kommer att bli lyckat! Over´n out!



Dagens tips: att spilla kaffe i den vita tygsoffan ger fläckar och de är svåra att dölja...
Ps. Fredde tyckte det var ok och blev inte arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela