Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Den 29:e mars.

Publicerad 2010-03-29 20:26:26 i En vanlig dag,


Idag fyller morfar 80 år, GRATTIS!

Jag har spenderat dagen i Finspång, sen kom Nina, vi postade eventuellt lite påskkort och så lagade vi mat. Ikväll surfar jag lite, konstaterar att vi missar 80 års firandet och drömmer istället om sommaren! Snart är det i allafall April och födelsedagsdags, va bra för jag älskar ju att fylla år!

Fick idag ett mycket intressant erbjudande att fundera om tills imorgon, har ringt chefen och tar beslut imorgon. Det är ett hedersamt uppdrag ska jag säga! Nåväl, nu ska jag slagga i soffan och försöka återställa sommartids-jetlaggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela