Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Hej Juni!

Publicerad 2010-06-01 17:32:40 i En vanlig dag,


Nu är det sommar! Men än så länge är det en rätt mulen start. Fredde är i Sthlm på intervju hos ett bemanningsföretag och utifrån rapporten hur det gick, så verkade de gilla honom bra! Jag har haft mitt sista seminarium för denna utbildningen och det avslutades med sopplunch på Broddway, kalasgott. Knäppingsborgarna är fina och söta kompisar att ha! :)

Jag går här hemma och pular med lite av varje, har målat naglarna i kulören "power pink" inför morgondagens examensfest och dammsugit våra golv. Har även spanat in programmet för nationaldagsfirandet på Skansen, det ser kanon ut, med både konungen och drottningen närvarande! Jag och Lilli har för avsikt att åka dit och då ska vi få bo hos Elin och David, sååå bra och trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela