Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Åsksommar.

Publicerad 2010-06-15 15:27:29 i En vanlig dag,


Vilket bra jobbeväder vi fått! Dagen på Charlottesborgshemmet var lugn och gick bra, jag fick jobba själv en stund, wow att jag kunde! :) Nåväl, vi får vänta och se hur sommaren artar sig, hoppas jag inte ställs inför några övermäktiga uppgifter bara... Jag har en ofantlig tur för de andra syrrorna är så snälla, de visar och berättar och så får jag ringa när jag vill! Perfekt!

Det är en del fixande nu inför festen, åker rundor och handlar på olika ställen, planerar, skriver listor och jag tror det kommer bli en höjdarfest! Vi har väldrigt bra hjälpredor också, föräldrarna donar för fullt! Tack för det! Idag är Fredde, Pär & Carina på sista Tysklandsturen, de laddar drickaförråden och hämtar nya husvagnen. Tur de gamle päronen fått en hobby nu så de har nåt att göra!  

Nu beger jag och Amanda oss mot Eko och sen ska vi till Åhuset, där är det säkert finare väder än här i stan. Over´n out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela