Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Fri!

Publicerad 2010-07-08 16:32:56 i En vanlig dag,


Härligt att ha enledig dag, kl 7.13 vaknade jag och undrade hur sent klockan var, det var ju inte så farligt så jag kunde dra mig en stund och bara slöa. Efter frulle i trädgården drog jag igång storstäd av båtboden, den skiner fint och dammet är eiminerat. Sängkläderna är tvättade och de torkade rekordsnabbt ute i solen.

Jag trampade en tur till byn, shoppade en vacker, somrig Unikko-portmonä på Percys. Kollade in nya bolaget och avslutade på Äspets rökeri. Ikväll serveras lime-honung-chili-varmrökt-lax med romsås och nya potatisar- direkt från lokale rökar´n! Det lär bli gott liksom mitt i smyg inplanerade besök hos Otto i Täppet.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-07-08 18:17:39

Det låter hur gott som helst! PUss&KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela