Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Förberedelser.

Publicerad 2010-07-14 16:53:44 i En vanlig dag,



Jobb och åter jobb är vad som står på schemat de flesta dagar. Dock hade jag turen att ha en ledig dag igår och då var vi i stan på månglarmarknad. För övrigt lär det inte bli mer Kristianstadsdagar för min del, men det känns nock inte som nån stor förlust. Ikväll ska jag packa och förbereda för lördagens Brysselresa, ska bli kul att komma iväg och jättespännande att va med på Europakonferens!

Fredde och Pär har varit iväg och shoppat båtdelar och håller nu på att snickra på motorn, förhoppningsvis kan vi snart sjösätta och ta en tur. Båten har nog inte varit i på minst 5 år nu, åtminstone inte så länge jag känt Fredde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela