Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Vebban vibbar

Publicerad 2010-01-21 22:58:40 i Festligaplaner,


Verbier & Lilli + Snowroller & Stig H + Emms & carving = SANT?!
Ja håll nu rackarns i salta salamandrar tummarna för att detta ska gå att ro i hamn! Ikväll efter träningen fick jag äntligen kontakt med syster i Verbier, (på en knackig Skypelina)! - Jag hoppas få bo under hennes säng, resa med Ryan och med det har jag skidveckan som i en box! Dessvärre ser det lite träligare ut för Fredde min vän som har mycket schema under vecka 8...

Well well, vi lär ärka vart det bär hän. En annan sak som bär åt helt rätt håll redan nu är min ock Olas uppsats som till och med har ett skrivet resultat och delar av diskussion, (därför vi kan ta ledigt ju!). Så härligt att sätta punkt idag och börja ny termin på måndag. Innan dess tillbringas helgen på Kjesäter och Scouternas ledarskapsakademi för en uppstart av tidernas antagligen bösta scoutår, here we goooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela