Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Tack mamma

Publicerad 2010-01-13 15:41:48 i En vanlig dag,


Igår började vikt coachen och kanske t.o.m ett nytt liv... Idag känns det hungrigt, segt och som ett ändlöst gitande, är redan trött på lax och kylling! Imorgon sägs vara absolut värsta dagen då kroppen ändrar inriktning i bränneriet, mycket inspirerande... Nåväl vi får se vart det bär. Håll tummarna!

Min & Linnéas föreläsning inför imorron är iallafall klar, Fredde söker ex-jobb för fullt och jag ska fortsätta med artikelarbete nu. Over´n out!

Kommentarer

Postat av: Nelin

Publicerad 2010-01-13 16:12:10

Äter du på något speciellt sätt eller bara kalorisnålt?

Postat av: Emms

Publicerad 2010-01-13 19:23:48

Hehe de e ett program mamma haft på sitt jobb, det handlar om GI så det är helt ok, men sötsuget är ju ännu enormt så att säga! ;)

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-13 19:59:27

Stå ut, det ger resultat och sötsuget försvinner. Det funkar, jag har provat. Jag håller tummarna!

Kram

Postat av: Marie

Publicerad 2010-01-14 08:06:42

Kämpa på! Det brukar bli bra o man blir av med sötsuget efter ett tag! Lycka till! =)

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-14 13:17:25

GI är skoj. Jag käkade GI förr med bra resultat, sen gick det åt pipan igen... Nu käkar jag LCHF som är GIsupreme ungefär. /Elin

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-01-14 15:34:49

Jag tycker du är fin som du är Emms! Men lycka till iaf :)) Kramelikram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela