Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Jag tittade på en semla!

Publicerad 2010-01-27 20:35:32 i En vanlig dag,



... men lyckades motstå frestelsen när Eric & Ola käkade sina, helt otroligt! Det kändes nästan lite skönt att spara 35 kronor! :)

Nu är traderapaketen postade och klara, gick lite back i förhållande till portoavgifterna jag fått men där är ännu en god vinst på försäljningen! Det är inte klokt vad det har öst ner snö idag, nu ikväll fick vi sopa bort 15 cm från bilen!


Erkan & Ola & gotterna



Våra vårfina tulpaner som matchar gardinerna och ljuset perfekt!


Stackars Glofen är totalt insnöad och står parkerad i en driva...


Bild på mina favvotangenter; x,c och v är ju alltid bra för kortkommando, t, r och e är så roliga för man kan skriva TRE baklänges! Man kan skriva massor av ord med tangenterna i just denna sektionen...!

Over´n out!



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-01-27 21:44:31

Ja jag tyckte du hade för lite porto! Tror jag nämnde det för Fredde med! Ja snö har vi med i massor tur har vi som har garage o slipper skotta fram den! Kram =)

Postat av: Mange B

Publicerad 2010-01-28 21:49:19

Vad är det du har sålt???

Postat av: Emms

Publicerad 2010-01-29 19:52:40

har sålt gamla kläder av varierande slag och skick, hade 24 annonser uppe, 18 sålda! Bra för en studentkassa! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela