Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Granskning & analys

Publicerad 2010-01-12 18:34:46 i En vanlig dag,


Konstaterar just att det tog lång tid att laga mat idag... kan det vara för att det inte bara är att gå och sätta sig vid dukat bord som vi gjort de senaste veckorna? Nåväl snart blir det lax med rotsaker i ugnen.

Fredde hälsar att han just gjort ännu en bra tid: 4x4 på 1,31, nytt pers! GSF! Är riktigt trött och lite sleten idag tur att skolan mestadels handlar om uppsatsande med Ola. Vi är flitiga må jag säga, han gör ett kalasbra jobb och jag hjälper till så gott jag bara kan! Vi har idag nått punkten då vi är klara med alla artikelgranskningar och har påbörjat analyserandet med en rykande fart. Behöver jag säga att vi ligger bra till?! :)

Well well, bäst att återgå till att ägna sig åt en lugn och skön kväll i hemmets goda vrå! Bäst att hålla sig inne när det är så knallkallt ute!



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-01-12 20:12:30

Det är kanske svårt att komma in i vardagen igen efter så lång ledighet! Ja Fredde är en mästare på kuben! Ha det gott karm kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela