Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Activate Your Body, It Activates Your Mind

Publicerad 2010-01-20 20:59:41 i En vanlig dag,


... så står det på mitt nya träningslinne som jag högaktligen fick tillfälle att inviga idag då jag var på det lokala lilla gymmet i Haga och köpte mig ett träningskort. Nu ska här bli andra bullar och det blir full fart med träningen. Förhoppningsvis!

Ikväll har vi försökt laga hel kyckling i ugnen som först skickades in med inälvor och allt... efter att sedan ha tagit ut dem och sanerat honom åkte han in igen och kom ut som en välgrillad kyckling, gott (eller ja rätt torrt eftersom han blev lite väl långkörd men ändå...)!

Hittade igår att musikalen Buddy Holly kommer till Linköping, oj vad jag vill se den! Men det var två dyra timmar, antagligen för den är så bra och Buddy är ju vår idol! Nu ska jag betala räkningar. Katching! 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-01-20 22:54:06

Åh, va kul att du och din fästman (tss!) äntligen hittat min blogg :) hoppas allt är bra med er i Norrköping!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela