Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

15.40 sekunder

Publicerad 2010-01-18 21:13:33 i En vanlig dag,


Fredde är rätt vass på kuben han, nytt pers på 3x3 idag 15.40 sek, det är riktigt snabbt och betänk att Gunnar gör sveriges snabbaste på 10.91!

Jag och Nina har sällskapat under eftermiddagen efter att jag stått ute och väntat på fördtjänsten i 40 min, friskluft ska ju va bra för hälsan har jag hört!? Tyvärr blev jag också lite snöig eftersom det precis idag (när viss barmark äntligen blivit  synlig på cykelvägarna så att jag skulle kunna cykla till skolan imorron,) har tagit ny fart i vintern och det faller snö och snö och snö! Vi tog iallafall lite yoggimellis, och begav oss sen till Ingelsta för en shoppingtur. Nina är en mästare på att dra scannern på Maxi nu!

Från och med nu ska jag svara på alla traderamejl som kommer, det verkar rulla på rätt bra med annonserna ändå, en hel del bud faktiskt det hade jag inte trott faktiskt! Bjud gärna ni också om ni vill! Over´n out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela