Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Vintersport!

Publicerad 2010-02-10 22:01:10 i En vanlig dag,


Oh jag gillar vintersport! Ikväll har vi varit i Yxbacken här i Norrpan och åkt skidor, jag Nina, Bella, Johanna och Jonte. Tre brädor och två skidåkare. Backen är inte enormt stor eller lång men helt ok för några timmars kvällsåkning. Det är rackarns skönt att få komma ut en runda efter en lång dags skrivande.

Idag har vi haft hemstudier och pysslat med pedagogikexaminationen där det är meningen att ett paper ska produceras. Tyvärr känns instruktionerna över innehållet inte helt solklara så det blir lite av en chansning. Tur att ordbajseri är lite av min paradgren! Hepp, nu blir de dusch och imorron tidig uppstigning för Fredde har bjudit ut mig ett varv runt strömmen. På kvällen har jag sen bjudit med honom till gymmet!

Yxbacken
Kvällens bilder blev kass, det va för mörkt, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela