Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Metoddiskussion check!

Publicerad 2010-02-08 22:49:06 i En vanlig dag,


Jag och Ola är ett enormt effektivt (skrivar)par, vi producerar och levererar i en rasande fart! Det är kul när det går bra! Just nu känns det som att vi börjar se en ljus horisont och ett slut på arbetet. Inför slutspurten söker vi nu frivilliga korrekturläsare. Intresserad av att ta del av den senaste forskningen inom en av sveriges vanligaste sjukdomar? Jag kan berätta att (i snitt) 19 kvinnor får varje dag en bröstcancerdiagnos och 7000 människor dör av bröstcancer varje år, men många över lever också. Om du inte vill läsa våra 30 sidor uppsats går det bra att skänka ditt bidrag till vidare cancerforskning nästa gång du ser en insamling. :) www.brostcancerfonden.se/ BTW sände SVT ikväll tidernas mest gripande program, ett uppföljande avsnitt av dokumentären Himlen kan vänta från 2008. Bara titeln är helt kollosal! Jag grät konstant i en timme och programmet är så tokigt men också bra (Fredde fick förse sig med hörlurar för att kunna plugga... Visst har vi en bra och stöttande relation!? JAAA jag älskar honom!!!)


Efter denna effektiva dag som sparkats igång med ett varv runt strömmen blev det matlagning och sen en runda till Ingelsta. På Bauhaus köpte vi snöskyffel för att skotta vår parkering, det blev ett bra resultat. Jag är mest nöjd med färgen, visst är den läcker för att vara snöskott!? Men den kom i två delar så jag pokeade Fredde när han låg och skottade! :P
  

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-02-08 22:54:15

Synd att den var värdelös att skotta snö med, bra till kaffeved kanske. OBS! Uppdaterar inte bloggen längre, min alltså.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela