Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Målbilder

Publicerad 2010-02-09 22:30:19 i En vanlig dag,

Ikväll är jag riktigt nöjd; 3 anledningar!
__________________________________________________________________
1. hela vår diskussion (till uppsatsen) är klar
2. jag har fått tid för jobbeintervju på CSK!
3. fick mig ett riktigt sköna träningspass både ikväll och i morse :)
__________________________________________________________________
Kom att tänka på vilken motivation jag har för att träna (eventuellt lite inspirerad av gårdagens dokumentär: I huvudet på Anja Pärsson). Det är enligt min mening viktigt att ha en målbild, och arbeta strävande efter att nå mål. Målet med att träna benen är just nu att kunna carva snyggt i Verbiers backar och orka HELA vägen! Målet med armträningen är att skapa en grund för att om ungefär 1,5 år kandidera för ett jobb på ambulansen, då ska man bära 80+25 kg upp för trappan och ner igen. Det slutliga målet för hela kroppen är att muskelmassan ska utökas lite och med det ökar kroppens energibehov vilket resulterar i ett positivt måeende och gott resultat inför hälso coachen! Utöver målen är det så kalasskönt att få röra sig ordentligt efter en lång dag vid datorn!
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Over´n out, bäst att sova det är medicinen för kroppen!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-02-10 21:51:09

Det låter härligt! Puss&gull

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela