Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Fredde har fått EXJOBB!

Publicerad 2010-02-02 18:35:26 i En vanlig dag,


...ja det är väl dagens stora nyhet! Himla kul för honom och Rasmus som nu ska hålla på med något inom produktionslogistik och bilar. De verkar ha fått bra villkor och kommer att jobba över södra Sverige! Yey, det är en lättnad även för nerviga sambon! :) 

För övrigt gillar jag såhär produktiva dagar som denna snöiga tisdag, vi gick promenad i morse, (det var Fredde som bad om det för att bli piggare om dagarna!) sen skottade jag fram (men inte loss) bilen för att åka till City Gross och fylla på rotsaks- och kål förråden! Bilen körde duktigt fast i snövallen, tack Mr. Plogare som packat snön väl precis runt lilla Glofen!

Vidare hade vi en riktigt bra föreläsning idag om krishantering knytet till olyckor och katastrofer, intressant ämne! Och så har jag kommit på att jag genom Spotify premium kan fixa all musik jag vill ha i min lur med några enkla klick (även på semestern!)!

Maten väntar sen träning, det är kalasskönt att t.o.m ha hunnit plugga ikapp så att kvällen blir en ren njutning! ...förutom tanken på SMHI´s varning om 5-15 cm snö under det nästkommande dygnet... Det blir till att pulsa rundor några (inte längre veckor, utan nu) månader till känns det som!)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-02-02 20:14:58

Kul för Fredde o Rasmus! Ja det är inget kul med all denna snö ställer bara till problem! Ha det gött! Kram svärmor! =)

Postat av: Carina

Publicerad 2010-02-02 20:50:39

Hej! Det var ju roligt att det har fixat sig för Freddan. Klokt drag med morgon promenix. Mcket snö här också samt blåst, så det driver snö överallt KRAM från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela