Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Emms om träning.

Publicerad 2010-02-05 19:46:56 i En vanlig dag,


Den bästa känslan är när benen håller på att vika sig, när armarna porlar och svetten rasar ur kroppen. Känslan efter ett riktigt genomkörande träningspass är ju fantastisk! Bonusen efter allt slit är sedan den förhoppningsvis påföljande träningsvärken som molande gör sig påmind vid varje muskelkontraktion, det är hägtigt att bli stark! Jag diggar såklart verkligen längdskidlandslaget som i sin dokumentär om gröt, svett och klistervalla konstaterar att de under arbetsdagen ska ha: hög puls länge!

Denna veckan har vi (tagit det lugnt jämfört med alla landslag som finns...) gått några varv runt strömmen och börjar bli rätt bekväma i gymmet, både jag och Fredde som glatt hänkar på! Men ändå så är nog friskispass min bästa motionssort och bästa träningen man kan få, (förutom att man måste va innomhus...), MEN här i Norrpan motsvarar inte friskis mina förväntningar så jag roar mig glatt med andra alternativa träningsaktiviteter nu. Till exempel imorron blir det stjärtlappsrace vid Vrinnevibacken, den sägs vara låååång!




Pulka på Sanbyhov i söndags!


Avloppsrensartajm... tusan va rälit!


Tur man har skyddsutrustning!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-02-05 20:08:57

Haha Vad roligt ni verkar att ha där i Norpan. Vi ses snart. KRAM

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-02-06 10:46:13

Haha han är ju för söt rörkrökarn =) Här hemma är friskis såklart kalas, synd att du har en bit hit. Hälsa Freddie. Kraaam

Postat av: dag

Publicerad 2010-02-08 23:04:32

det är avspärrat där med?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela