Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Emms effektiva fredag.

Publicerad 2010-02-19 21:51:08 i En vanlig dag,


Vaknade i god tid i morse så jag hann läsa DN på sängkanten, gott att vara uppdaterad på vad som hänt redan när man gör morgontoaletten. Jag betalde lite räkningar och traskade mot stan via några ärenden på vägen. Nu har jag alltså hämtat ut mina lagade skidbyxor, köpt ryggskydd och fin underställströja. Pengarna är växlade till schweizerfrang, golvet är dammsugit, jag är nytränad, h¨året är färgat och väskans packning är påbörjad.

Imorron är det revelj 6.30 eftersom Fredrik (L) kommer och hämtar mig en timme senare och vi åker till Kjesäter där resten av Sveriges scoutförbundsstyrelser finns samlade för gemensam möteshelg. Det ska bli mycket spännande eftersom vi har många framtidsplaner att diskutera, hur komemr svensk scouting att se ut i framtiden? Och så är mötena väldigt trevliga också tack vare det goda sällskapet!

Det sägs att det ska snöa ordentligt imorron, familjen får sannerligen köra lugnt till Sturup då! Nu blir det gonatt är trött efter visningen av Shrek the third, over´n out!


Kjesäter: Slottet

Kommentarer

Postat av: Mamms papps and Mandi

Publicerad 2010-02-20 00:08:48

Ja vi skall köra i god tid, försiktigt! Så ses vi i Verbier hos Linni! Ni har varit jätte duktiga med uppsatsen. KRA PUSS&GULL hälsa Freddan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela