Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

2010 02 06

Publicerad 2010-02-07 00:18:46 i Festligaplaner,


Vilken bra dag det var idag! Hörde ngt om en melodifestival men den skippar jag, lär inte lyckas ungå spektaklet framöver i vilket fall.

I morse var vi uppe med tuppen, jag pluggade klart dagens uppgift (förvånande snabbt) och fick sen världens väldans städryck! Yeey, ny doftar mansionen av blommigt Ajax och det är en härlig lukt!

Efter städ och lunch skottade vi loss bilen, körde fast, skottade loss igen, satte mig på motorhuven och kom till sist loss. Vi begav oss till värsta stora skid/pulkabacken, ja hujedamej vilka åk, snabbt gick det! Jag som har ett förflutet med en rejäl pulkarelaterad svanskoteskada har lite respekt men lyckas parera underlaget väl och far ner i en rusande fart ändå! Vi åkte tåget, sex pers på rad, det fick undan och det blev flera "face plants"! Nu kan vi summera att Ninas öga är blått, Stoffe fick lårkakan, Freddes rygg värker och vi andra är mest bara ömma och stela. :) 

Klockan 18 var bord bokat på Texas Longhorn, vila goa burgare! (Min serverades med side sallad och inget bröd!) Riktigt trevligt och vi fick fortsätta med det trevliga på bion när vi kollade på "Men who stares at goats". Och inte nog med det, vi fortsatte med ännu mera  trevligt på Highlander Inn med en öl (vatten för mig) och massa trevligt tjabb! Tänk vilken bra dag och så dejligt spontan! Impulsivitet är BÄST! Tack för en kalaslördag Nina, Stoffe, Bella, Linnéa, Fredde och mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela