Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Topp 3- julkalendrar

Publicerad 2010-12-02 10:01:21 i En vanlig dag,

Frysavfrostningen gick som smort, nu är fyrsen avtorkad och på nytt startad, strax dags att lägga in maten igen! Vaknade dock med ett ryck vid midnatt, det sa bums och kras! "Shit" tänkte jag och gick ut i köket för att kolla...! Det var såklart total islossning, men min riggade skål och handduk tog hand om allt spill och jag kunde lugnt lägga mig igen!

Här vill jag nu dela med mig av bra och nyttiga julkalendrar topp 3:

www.oioioi.se
www.marabou.se/julkalendern/
jul2010.sj.client2.nu/

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-03 22:41:58

du, den nalkas ´mot jul nu! jag har listan julkalendrar i bloggen, lust att se vad ja tycker och berätta om vad du tkr om julkalendrar? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela