Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Packa.

Publicerad 2010-12-09 16:41:27 i En vanlig dag,


Idag packas bara väskan och inga flyttkartonger. Ska mot Sthlm imorron, ingen lär va förvånad, är ju där på alla lediga dar nu för tiden. Önskar mig dock bättre resekarma denna gången, inga förseningar tack, men jag har väl tilltaget med tid iaf! Kl 11 ska vi träffa mäklaren, om allt klaffar skriver vi på de historiska pappren, döö spännande ju!

Och efter det ska jag till jobbeintervju, wohoo, precis lika spännande och jag hoppas såå!

Dags att laga ihop ngn mat, känns seegt, men rätt nödvändigt! Over´n out, imorron är det Nobeldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela