Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

På min lediga dag har jag fått mycket gjor...

Publicerad 2010-12-29 18:39:33 i En vanlig dag,

På min lediga dag har jag fått mycket gjort. Nyårsdrycken är säkrad, och ett litet projekt har tagit sin början. På bilden ser ni starten, resultatet kommer imorgon! Fredde är lite sjuk och på väg hem från Sthlm för att vila sig frisk imorgon. Vilken otur han har, feber och allt! I väntan på att året tar slut passar jag på att bege mig iväg för några glas vinning glada kollegors sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela