Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Skoledag.

Publicerad 2010-04-07 19:35:59 i En vanlig dag,


Fredde och Rasmus har kört med Glofen till Göteborg idag, se ska på sitt andra besök hos Skandiatransport. De verkar tycka det är kul och spännande så jag hejjar glatt på, även omd et är rätt träligt att va själv hemma. Det blir bara inte kul när man inte har någon att prata med eller någon att laga mat med... tur det finns klara matlådor för ensamma kvällar!

För övrigt hade vi en heldag i skolan, det var ett tag sedan, känns att man inte är van att sitta och lyssna så många timmar! Dock tror jag den friska morgonpromenaden hjälper gott. Och att morgonmarschera runt strömmen med morgonpasset i P3 som sällskap är ett rent nöje! I morse var till exempel en skallskulptör på besök och hade med sig ett huvud från en typ vikingakvinna; Estrid! De är så goa att lyssna på, och de sitter där i radion varenda morgon från halv 7 till 10! 





 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-04-07 21:06:23

Promend på morgon är skönast tycker jag oxå! Kul för Fredde o Rasmus, jag tror dom gillar det! Ha en skön kväll kan vara skönt o vara ensam ibland men inte för ofta! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela