Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Shoppingtur.

Publicerad 2010-04-29 21:01:59 i En vanlig dag,


Efter dagens jobbepass begav vi oss till Ingelsta och shoppade lite, hittade en hel del; bikini i färgen "royal blue" som jag kallar den! Två sommarfräscha linnen, mest för de gamla har lite fläckar och hål. Och så köpte jag en klänning som nog kommer att förära examensdagen, det är en ljusrosa i siden, oh så vacker! Vi handlade överraskning till Lilli och födelsedagspresent till mini också!

Imorron bär det av mot Skåne, vi ska fira valborg som jag gjorde i min barndom- hos morfar på Qvarna. Det ska bli kul, lär bli en hel del folk, och en grogg eller två om man har tur! Here we goo, nu blir det till att packa och peppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela