Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Nyklippt!

Publicerad 2010-04-12 20:57:20 i En vanlig dag,


I morse cyklade jag till frisören efter morgonpromenaden, håret känns fiiiint och fräscht nu! Det är iofs inte så stor förändring men det var ändå fyra månader sen förrra klippet så det blev en bra bit! Sen var det massa cancerplugg och sen kom Nina med taxin. Vi tog spårisen till stan och uträttade våra ärenden. Jag kommer på mer och mer grejjer jag önskar mig till födelsedagen, stan är full av bra-att-ha och önske-grejer, perfa! Såklart skapar även sommarens fjällsemester flera bra tillfällen för att sukta efter dyrgripar i friluftsbutikerna. När vi kom hem hade Fredde lagat mat till oss, gott såklart, hans specialkrydda är sambal oelek, den går hem i alla väder!

Här kommer lite photosession:


Nyklippt klippa!


Nina i soffan!


Nytt linne för dagen (Fredde kallar de klänning...)

Kommentarer

Postat av: vicksan

Publicerad 2010-04-15 13:29:54

vad smal och fräsch och fin du ser ut emms :)

Postat av: Bella

Publicerad 2010-04-15 19:45:28

snyggt eemmaaa! ses på lör kl 10.00!!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-04-17 10:43:17

Hej snygging , vad duktig du är !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela