Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Nöjd nöjd nöjd!

Publicerad 2010-04-10 14:39:15 i En vanlig dag,


Vilken härlig lördag! Jag är nöjd med att det är gråmulet ute så att det är legitimt att sitta vid datorn och studierna känns med det lite lättare! Jag är nöjd med att ha sovit ut lääänge i morse och haft mycket på att-göra-listan men utan att bli stressad! Jag är även nöjd med att ha trollat bland mina bankkonto och på så vis löst min tidigare ekonomiska kris! Och så är jag såklart nöjd med att mitt mätsnöre nu vidar på 5 cm storleksskillnad efter 12 veckors hälsocoachande! Är även rätt nöjd med att tentan som skrivs snart känns greppbar och att ha 3,5 av 5 kompendier klara för utskrift!

Nåväl, här kommer lördagsunderhållning av Filippa Bark såhär strax efter påsk;


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-04-11 17:55:19

Nu är texten så liten så att jag inte kan läsa bloggen! KRAM

Postat av: Emms

Publicerad 2010-04-11 21:34:49

Sådär morsan, hoppas du ska se nu, detta blir en temporär design, håller på att leta efter nåt som är både snyggt och lättläst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela