Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Kuriosa

Publicerad 2010-04-14 22:23:21 i En vanlig dag,


Idag är en historisk dag, åtminstone om man får tro den gode Fredrik. Enligt honom hände idag det omöjliga som han under våra 5,5 år tillsammans inte trott kunde hända; jag försov mig! Jepp, en halvtimme sen blev det ilfart till skolan, men jajemen, jag kom precis i tid!

För övrigt har vi grillat (som alla andra såhär års) fjärilskotletter (iofs på quickgrillen...) och kollat på Uppdrag granskning, mitt nya favvoprogram- idag om pengatvätt...! Det är förresten riktigt varmt ute nu, idag cyklade jag utan både vantar och mössa- nåja, det var på snudd till för kallt men ändock!

Tid för bingen nu, bäst att ha en pigg skalle imorgon då det blir mycket läsande och datande!


Bilden är från Explorer Belt i GRekland 2005, på väg in till målet efter 10 dagar och över 18 mils vandring i ett riktigt svettigt men härligt landkap!

Utsikt över medelhavet någonstans ifrån, typ i mitten av vandringen (det var brant att gå upp dit...).

Här sitter Helga på första pausen, min bästa vandringskompis, det gick riktigt bra för oss tillsammans!

Sista nattens tältplats på någon form av byggtomt.

Sleten! Det var riktigt varmt, värmebölja med uppemot 35-40 grader några dagar.

KOntraster att gå mellan åkrar på landet, och sen till stranden och stosa, fortfarande lika varmt...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela