Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Håll tummarna!

Publicerad 2010-04-22 10:37:14 i En vanlig dag,


Imorgon är det dags, då gäller det, skrivningen är kl 9-13- håll för allt i världen tummar och tår för att detta ska gå bra! Det känns oroväckande lugnt, vet inte vad jag ska plugga, känns inte direkt som jag behöver läsa något speciellt. Det är svårt att veta hur man ligger till... Jag hoppas på att få ett bra scenario som jag kan något om, det blir nog min räddning! 
Citat vinslöv: "Jag kan klara det, jag vill klara det, jag ska klara det och vad gör jag.......................?! "


Ps. det snöar här, ironiskt när vi slitit så med vinterdäcken förra veckan!

 

Tummen upp! Fast det här var i OS i Aten när Jan-Ove Waldner
HMS Konungen

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-04-22 18:43:59

Lycka till klart du fixar det! Ses snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela