Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Blomster.

Publicerad 2010-04-21 20:42:31 i En vanlig dag,


Efter en regn-snöig tur både till och från Vrinnevi idag tog jag med mig Glofen till Ingelsta. Examensklänningsjakten är inledd, provade hela sortimentet av sommardressar i några butiker men man orkar ju långt ifrån alla! Esprit hade två riktigt fina, men svart klänning känns inte så somrigt, får överväga det där... Hann under shoppingen även telefonguidea morsan och Lisbeth till Bröderna Olsson i Sthlm, de lät aningen förvirrde och damen i kassen kollade på mig när jag gång på gång förklarade, gå Folkunga gatan framåt om du står vid McDonken... Well well, Somrigt är däremot de blomster jag shoppade, pelargoner, kalanchoe, st paula och fredskalla och tulpaner- så nu är det lite fräscht och fint i mansionen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela