Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Ingen vanlig dag.

Publicerad 2009-09-07 22:15:59 i En ovanlig dag,


Men nästan... lite sovmorgon, skola, sedan träff med Nina. Vi gick på bio efter att ha fikat på Ninas favvohak McD, G-FORCE, det va en höjdarfilm, helt klart sevärd! Bra gjord, vettig handling och kanonskämt, Disney vet va de gör! När vi kom hem med spårisen hade Freddie kockat falukorv i ugnen med mos och sen ringde vi och grattade svärmor som bli ännu ett år äldre idag. Grattis! Förresten hann ja även shoppa 5 par solbrillor på stan, det kan behövas att man hittar såna fynd för 15 kr när man har en så hög omsättning på dem som jag. De senaste två veckorna har jag gjort av med två par, men nu ligger jag ju + på kontot igen!

Nu ska jag bara kolla in flygbille tills att vi ska hem och tentera sen blir de bums i bingen- som vanligt.



http://www.youtube.com/watch?v=EMZ4XvlPX_E



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-09-08 09:58:33

Tack för den fina sången! Ni är för goa! Kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela