Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Go-west-flyttfest

Publicerad 2009-09-13 15:50:51 i Festligaplaner,


Nu är vi avfirade och klara för avfärd kan man säga, lyckönskningar och skålar är uttdelade! Vi fick en bra kväll med middag, bål, mjölkpaketleken, en hel del öl, dans och sånt som är bra! Fredrik fick sig minst sagt en rejäl överraskning när jag bad honom springa ner på parkeringen igårkväll mitt i matlagningen... För där stod ju Glofen med Packis och Dag som kört rally upp hit för att vara med på flyttfesten! Wihoo, vilka toppengrabbar! Nu har de åkt tåget hemåt igen, det var en blixtvisit kan man säga.

Vi har röjt en del och ska ta tag i tvättandet nu. Det är en aktivitet jag inte kommer att ägna mig så mkt åt framöver, åtminstone inte i Plysarens tvättstuga! Känns kul och bra, cause london is calling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela