Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

A/E

Publicerad 2009-09-24 23:38:36 i Expanding Reality,

Här kommer dagens bloggstream. Vi har rest buss, bmw och sen buss igen idag. Varit borta på skolan och träffat snälla Jerry som är vår mentor som berättar allt han vet och kan för oss, en riktigt bra resurs. Därefter var vi och besökte sjukhuset där vi ska va nästa vecka, Lister Hospital, det är så väldigt olikt Sverige... ungefär allt skiljer... ska bli riktigt spännande jag ska vara på Childrens Accident & Emergency (A/E), det är ungefär barnakuten, hoppas det blir kanon, verkar lovande! Ikväll har jag skypeat lite och haft virtuella rundvandingar med dem hemmavid för att via hur vi har det. Kan ju inte visa bilder än eftersom datorn inte läser xd-kort och jag inte har sladden här... vilken miss!

Well well, här kommer the best of Anna Anka, hon är så brutalt underbar (& smått korkad) men adorable!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-25 00:38:20

Hei :D



Fin blogg du har! Kolla gärna in min :D



Puss&kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela