Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

10 september 2004

Publicerad 2009-09-10 16:12:49 i Festligaplaner,


Det var nog ingen slump att det var fest på växlarevägen den kvällen, det var nog ingen slump att jag och Fredrik blev av med hela följet när vi senare kom till in stan för att festa vidare. Antagligen var det heller ingen slump att både 4:an och 558:an gått långt innan vi kom till resecentrum den natten.  

Det var nog meningen att vi skulle ta taxi hem till Kulltorpet och att vi även nästa och nästa och nästa helg skulle ses och spendera fredagskvällarna tillsammans på bl.a Hässlebaren. Det var nog menat att vi skulle hänga ihop, ta studenten och åka på chevaflaket tillsammans och sedan spendera så många dagar som vi bara kunnat tillsammans...

Det har alltså gått 5 år sen jag, en lördagsmorgon, kom ner för trappan på Tobakslyckan och Marie ropade: Hej Emma! Det är också 5 år sen Fredrik snabbt pep genom köket på Kulltorpet en annan lördagsmorgon. Vi har haft så himla mycket kul tillsammans under de 5 år som varit och dagarna har verkligen gått fort! Jag njuter av varje dag vi är tillsammans; för Fredrik är det BÄSTA jag vet, han är en tokbra kalaskille!

Jag älskar dig!


Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-10 16:59:19

JA du har så rätt. HAN är BÄST! En riktig toppengrabb :) Och tillsammans blir ni ju bara hur bra som helst :) GRATTIS på femårsdagen och var rädda om varandra <3 KRAAAAAAM Amanda

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-09-10 19:23:45

Grattis Emma och Fiddeé!

Jag hoppas på ett livslångt sällskap för er, ni passar ju verkligen bra ihop!



Kram på er



Morbror Mange

Postat av: Marie

Publicerad 2009-09-10 22:08:57

Grattis grattis! Tänk så mycket kul det har hänt på 5år! Jag/vi har fått en underbar svärdotter! Jag vet att han är en fantastiks kille! Ni passar verkligen för varandra! Alla kram till er båda! Marie/ svärmor =)

Postat av: Emms

Publicerad 2009-09-10 22:29:52

Ojoj vilka fina gratulationer, tack tack ska ni ha!

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-09-11 10:25:26

Grattis till er båda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela