Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

1 dag kvar för imorgon ÅKER vi!

Publicerad 2009-09-14 14:58:33 i Expanding Reality,


Det börjar kännas nu, avresedagen är IMORGON, förberedelserna pågår för fullt, växla pengar, samla papper, kopiera pass m.m. Men jag skjuter såklart på packandet in i det längsta... Det är inte odelat kalaskul att åka, även om jag ser mycket fram emot vår englandsvistelse med allt som kommer att hända! Jag kommer ju att sakna Fredde så himla mycket, men han kommer och hälsar på, förhoppningsvis redan i oktober! Han är en riktig pärla som är bra på att komma och hälsa på under mina små äventyr. 3 månader, 12 veckor, det är ett tag, men jag bodde i Sthlm längre... dagarna kommer säkert att gå så snabbt så man kan knappt ana.

Mmm så ligger det till, det blir tufft att säga hej imorgon...






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela