Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

090909

Publicerad 2009-09-09 20:54:06 i En vanlig dag,


Kul datum och sent i eftermiddags fick jag äntligen loss tummen och nu SKINER HELA VÅR MANSION! Det är härligt med nystädat, lister och dörrar är hösttorkade, kalasfint! Är inte ofta de e såå segt att komma loss med städandet som nu, är väl lite sommardåsig.

Idag va ja i skolan en timme på morgonen sen tröttnade jag och satte mig här hemmavid och knapprade lite, egentligen inte på rätt grejer men ändå fick jag en del gjort! Sedan har vi varit på ännu ett avstämningsmöte på skolan, nu är det alltså även klirat med vårt examensarbete så att vi kan få ngn finess på det over the sea! Tänk, på fredag börjar jag och Ola skriva på EXAMENSARBETET, det känns ju inte klokt, det borde ju betyda att utbildningen närmar sig sitt slut..!?

Wihoo är även full av förväntan nu när det bara är 6 dagar kvar till avresa från Skavsta, ojoj, fick iallafall mejl av Jeremy idag, han lovade att hämta oss på Stansted och sedan kommer han att vara vår mentor på plats, det känns skönt med en del besked. Kom på att det kanske kan va bra att gå ngn kurs i engelska också, håller tummarna att vi hittar en så kan vi snacka med riktigt dejlig accent sen! :)

Over n´ out my dear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela