Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Ständigt pluggande

Publicerad 2009-10-28 21:21:35 i Expanding Reality,


Ännu en dag har spenderats på universitetets bibliotek, det va riktigt varmt där idag och väldigt höstsoligt där ute! Nu börjar kompendiet bli klart, brukar skriva ihop ett inför varje av de senaste tentorna, då har man allt samlat och klart att banka in i huvudet sen. På hemvägen handlade vi hos Astas, så nu är det påfyllt i skåpen igen. Att handla utan bil eller cykel är ett rent slavgöra, vi kånkar och pustar förts bort till bussen och sen knökar vi för att sätta oss och tillsist ska vi in med allt här hemma. Jag ska ALLTID ha bil! Och vi handlar ändå bara till två, inte till ett helt kompani eller så... Det är iallafall smidigt att flera av stormarknaderna är öppna 24/7!

Funderar lite på vad jag ska ta hem nu när vi åker och skriver tentan. Väskan blev typ halvfull och nu har jag en master plan! Ska åka och SHOPPA och fylla väskan med allt sånt man vill ta hem härifrån! Undrar bara när jag ska hinna...


Mc Escher har ritat, finurligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela