Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Slappedag i vår lägenhet!

Publicerad 2009-10-04 19:14:30 i Expanding Reality,


Har inte ens kommit ut pyjamasen idag! Vaknade med ett ryck och loggade in mig på tfn/internetmöte med de andra i medlemsutvecklingsutkskottet. Via projektplatsen kunde jag följa allt som hände på kansliet, vi har varit produktiva och processat klart ett rekryteringsdokument och börjat skissa på en rekryteringsstrategi för förbundet!

Med andra ord är hela dagen tillbringad i sängen. Gott! Har snackat lite med Fredde, kollat bussar till han kommer och bokat flyg hem till tentan. Jag måste faktiskt erkänna dn.se som en helt ok och läsvärd tidning. Om de inte har nyheter på g kan man alltid glädjas år politiska teckningar i Galleri Zetterling http://www.dn.se/blogg/zetterling/ eller få goda etiktips i Magdalena Ribbings hörna, hon är en dam med koll!

Det börjar bli matdags känns det som, kanske dags att masa sig uppåt. Och sedan konstatera att jag inte komemr att kunna de Playa del Sol ikväll...! Usch!

Ok, that´s it, over´n out!

Bild: Leif Zetterling

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela