Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Paramedics, me like!

Publicerad 2009-10-12 22:55:35 i Expanding Reality,


Ojojoj, dagen har ägnats åt ett studiebesök på East of England Ambulance service. Det innebar att jag hängde med Mike & Sandy på deras arbetspass runt i Herts och Beds-distrikt. Vi susade fram, bilar runt oss flydde i smärre panik och vi undsatte inte mindre än 6 personer med olika sjukdomstillstånd. Shit va kul det har varit! De 12 timmarna har gått fort och jag va knappt åksjuk mer än lite då och då. Detta är precis det jag vill göra när jag blir stor, PARAMEDIC is the shit! Here we gooo!

Förresten har ja bytt denna rackarns designen, det blev ju inte så bra så ngt nytt och mer smakligt kommer. Over´n out!

Kommentarer

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-10-13 06:18:37

Hej! Denna designen var ju mil bättre! Kul att följa dig i GB, spännande!



Morbror Mange

Postat av: Lilli de Pilli

Publicerad 2009-10-13 19:23:51

Hej.

jag måste prata med dig, helst ikväll. Hör av dig på datorn. Kul att det va bra hos ambulansen. det verkar fräsigt.

Puss L

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-10-13 21:09:16

Jag tycker bloggen är fin! Verkar passa dig med fart och flärd. Lennart Elbe har skickat dig brev om utdrag från styrelsen för Konung Gustav V:s 90-årsfond. Är det något du behöver overthere? Puss o gull

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela