Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Here we go!

Publicerad 2009-10-14 00:56:16 i Expanding Reality,


Jag är helt klar med första av de tre placeringarna vi kommer att göra här i England! Det har gått fort och rätt bra faktiskt. Idag fick jag mitt intyg ifyllt och det var kryssat i rutan för "excellent" under alla rubriker som bedömdes! Nu måste jag sova snabbt så det kan bli imorron ngn gång...

 

 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-10-14 17:28:50

Hej Emma gulligull. Grattis till ditt omdöme, du är bäst det var riktigt bra. Hoppas väntanstider snart är över och ni kan roa er i London och dess omgivningar Puss&Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela