Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Cambridge it is!

Publicerad 2009-10-18 00:06:02 i Expanding Reality,


I morse tog vi tåget mot London för att rätt snabbt komma på att det var fel riktning eftersom vi skulle till Cambridge. Det va mitt fel, för vi kom springande precis när konduktören tutade i sin pipa så jag hoppade på närmsta tåg i all hast! Till slut kom vi fram till vår destination och fick uppleva en kalasfin stad med det verkligt anrika universitetet med alla dess collage. Vi tog såklart den berömda båtturen och frös en del men det va det värt för vi åkte genom ett mini-Venedig med hejdundrans vyer och en toppenguide!

Ikväll störtar man dödstrött rätt i bingen och laddar om för ännu en dag i London imorgon. Here we go!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-18 17:44:10

Jag är så glad att ni verkligen tar er tid till att upptäcka och prova vad omgivningarna har att erjuda. Njut och ta vara på tiden och varandra. KRAM

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-10-19 10:06:41

Hej Emms! Ni har det ju kanonbra verkar det som... Att stiga på fel tåg är inte det roligaste, men jag kan tänka att det är lätt hänt :-D!



Sköt om er!!



Mors Bror Magnus

Postat av: Emms

Publicerad 2009-10-19 19:11:00

Hehe jepp vi har det dejligt såklart- ölen flödar ju! Fredde va lagom road att att va på fel tåg, jag själv tar det med en nypa klackspark!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela