Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Ännu en utflyktsdag.

Publicerad 2009-10-10 19:14:44 i Expanding Reality,


Så himla skönt att vakna utvilad i morse och samtidigt laddad för utflyktslördag. Det är så mysigt att ha dagen fri och ha stora möjligheter! Tog favvobussen nr 724 till Harlow, en rätt stor stad med kul shopping. Har hittat massa snyggt och bra idag! Liten present till syster, två klockor, superschampo, massa tröjor och Rubiks 360! Kanske missade jag bussen i morse för ja läste fel i tabellen å kom ner precis när den skulle gå, men jag såg inte till den varken här eller i WGC förrän en timme senare. Men jag va lika glad för det, spankulerade lite på Debenhams istället.  

Det börjar bli jul i alla butiker nu, där finns rad efter rad med fina presentförpackningar. Det är så himla mycket man vill köpa! Tur för mig att Ryanair har såna bagagebestämelser! Vidare diskuterade vi om den analkande Swine Flu på jobbet igår, många berättar att de inte är rädda för den och inte ska vaccinera sig. Hmm.. lustigt tycker jag. När jag sedan berättade att vi har en så knapp spridning i Sverige gentemot den enorma här i England som tycks vara den största undrade de vad det beror på. Mina svar är deras hygien, den är kass på sjukan. Då får de skylla sig själv en del! http://www.google.org/flutrends/intl/sv/se/



Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2009-10-11 10:10:10

Det låter som att du har det väldigt bra och trevligt där. Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela